BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
OMRÅDE: 7480 Vildbjerg
Send din ansøgning her: Ansøg her
Vi opruster vores allerede stærke HR- og økonomiteam med en ny HR-konsulent.
Vi søger derfor en lokalforankret kollega, der er handlingsorienteret, og som ser muligheder i forandringer, da vi med afsæt i en buldrende vækst selvsagt må omstille os løbende.
Vi ønsker en kollega, som er stærk kommunikativt – både på skrift og tale. En kollega, der ikke er bange for nye opgaver og dage, hvor der er travlhed med telefoner der ringer, og opgaver der skal løses.
Du vil have primær arbejdsplads på vores kontor i Vildbjerg og sidde med tre søde teamkollegaer samt en masse andre dejlige kollegaer. Dine andre teamkollegaer sidder på vores kontor i Hvalsø.
Der vil i forbindelse med opstarten ske oplæring i systemer og processer i tæt samarbejde med kollegaer.
Som person skal du være imødekommende og åbensindet overfor nye opgaver og systemer. Du skal være omstillingsparat og klar til at tage fat i nye udfordringer. Det er vigtigt, at du tager ansvar for dine opgaver og overholder deadlines.
Stillingen indebærer bl.a.:
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, opsigelser mv. i tæt kontakt med den pågældende konsulent.
- Opfølgning på sygefravær, herunder anmeldelse af sygefraværet via virk.dk mhp. refusion og/ eller anmeldelse til sygedagpenge.
- Besvare indkomne telefonopkald fra vores ansatte handicaphjælpere, arbejdsledere og samarbejdspartnere.
- Diverse ad hoc-opgaver i HR- og økonomiteamet i samarbejde med kollegaer
Vi forventer, at du kan og vil bidrage med:
- Overblik, selvstændighed, samt grundighed
- Kendskab til området er en fordel, men ikke et krav
- Omstillingsparat, da opgaverne kan variere
- Du har gå-på-mod og motiveres af at udvikle dig sammen med opgaverne
- Du er positiv og bidrager med ”god energi” på arbejdspladsen
- Erfaring med lignende opgaver fra tidligere stillinger vil være en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder:
- Pensionsordning og sundhedsforsikring
- 5 ugers ferie, samt 5 feriefridage
- Fleksible arbejdstider (kontortid mellem kl. 09.00 – 15.00)
- Sociale arrangementer flere gange årligt
Handicapformidlingen er en privat virksomhed i kraftig vækst med større trecifret millionomsætning. Vi administrerer og varetager over 600 hjælperordninger landet over. Vi bestræber os på at sikre en mere smidig hverdag både for vores borgere, men også for vores + 4.000 uundværlige fastansatte handicaphjælpere.
Vi har stor fokus på kundeservice, et positivt og godt arbejdsmiljø, samt IT-udstyr og systemer som underbygger en effektiv arbejdsdag. Vores tilgang til hverdagens opgaver samt målsætning for borgere og hjælpere tager afsæt i vores motto - "Alle fortjener en god dag".
Handicapformidlingens administration består af ca. 60 medarbejdere og du har derfor rig mulighed for sparring, samt udvikling af egne kompetencer. Herunder opkvalificering ved relevante kurser, når vi ser fælles værdi heri.
Løn og ansættelsesvilkår
- Stillingen er fleksibel på mellem 32 – 37 timer om ugen.
- Tiltrædelse snarest muligt.
- Der er ansøgningsfrist d. 31.08.2024
- Løn forhandles individuelt og fastsættes på baggrund af erfaring og kvalifikationer.
Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge - uanset køn, seksuel orientering, etnisk baggrund, religion, handicap eller alder. Vi tror på, at vores forskellighed beriger vores organisation og hjælper med at nå vores mål i fællesskab.
Vi indbyder gerne til en kop kaffe og en uforpligtende samtale, samt står til rådighed pr. telefon hvis ovenstående giver anledning til spørgsmål.
Kontakt Klaus Dübe på tlf. +45 71 997 382 eller på klaus@handicapformidlingen.dk for yderligere information.
Send din ansøgning her: Ansøg her
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Handicapformidlingen Vildbjerg, Bredgade, 7480 Vildbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6098259