Business Controller til servicevirksomhed i vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til nyoprettet stilling søger vi en dygtig Business/Finansiel Controller. Så brænder du for at bidrage med optimeringer, analyser og har du flair for IT og tal, så kan det være dig, vi leder efter.

Opgaver og ansvarsområder
Som vores nye kollega vil du have din hverdag på firmaets hovedkontor i Hodsager, hvor du vil få et tæt samarbejde med vores økonomiafdeling og administrerende direktør. Du får en selvstændig rolle og bliver ansvarlig for mange forskellige opgaver.
Du vil komme til at stå for opgaver med at udvikle og optimere rapporter, modeller og værktøjer, der skal understøtte forretningsbeslutninger samt arbejde med generel rapportering til firmaets ledelse og svenske moderselskab.

Hovedopgaver:

  • Udvikling og optimering af intelligente og automatiserede rapporteringsmetoder og processer
  • Udvikling af økonomiprocesser ud fra en analytisk tilgang
  • IT-support til dine kollegaer og opsætning af software i samarbejde med ekstern samarbejdspartner
  • Fungere som superbruger i vores ERP-system og deltage aktivt i implementeringen af nye system- og IT-løsninger
  • Sikre kvaliteten i månedsafslutning, lave afvigelsesforklaringer og rapporteringer
  • Rapportering til ledelse i samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen
  • Drifte, vedligeholde og optimere diverse analyser, rapporter, KPI-strukturer og kontroller
  • Kvalitetssikre data i økonomirapportering
Dine kompetencer:
Du har en relevant uddannelse suppleret med nogle års erfaring fra en lignende stilling.
Herudover kan du nikke genkendende til:

  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret med både planlægning og udførsel af opgaverne
  • Du har et godt overblik og trives i en travl hverdag
  • Du har et godt øje for at se sammenhænge mellem virksomhedens forretningsaktiviteter og finansielle performance
  • Interesse for digitalisering herunder optimering og automatisering af manuelle opgaver
  • Gode analytiske færdigheder
  • Lyst til og flair for at arbejde med digitale værktøjer
  • Du er superbruger i Excel og har generelt stærke IT-kundskaber
Vi tilbyder:
Et spændende og alsidigt job, hvor du bliver en del af en servicevirksomhed med ambitiøse vækstplaner og med mulighed for personlig udvikling.
Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring og diverse personalegoder.

Ansøgning:
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende ansøgning, CV samt andre relevante bilag via nedenstående ”Søg Stillingen”.
Indledende samtaler vil foregå hos JKS Career, og ISV Trinava bliver ikke bekendt med din kandidatur uden forudgående accept. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Steen Steensgaard Andersen på tlf. 61630711.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153461&DepartmentId=19024&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834305

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet