BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ISV Trinava vækster og søger derfor en dygtig assistent til HR- og lønadministration. Så har du lyst til at være en del af et TEAM bestående af engagerede medarbejdere, og brænder du for at gøre en forskel for dine kollegaer, kunder og samarbejdspartnere, så kan det være dig, vi leder efter.
Som vores nye kollega vil du have din hverdag på firmaets hovedkontor i Hodsager (Aulum), hvor du vil få et tæt samarbejde med vores HR- og lønadministration/økonomiafdeling og administrerende direktør.
Hovedopgaver:
- HR-relaterede opgaver som ansættelseskontakter, kompetenceoversigt, refusioner, opdatering af stamdata og kurser
- Opfølgning på elektronisk tidsregistrering (Intempus)
- Lønindberetning for ca. 130 medarbejdere (Dataløn)
- Opgørelse og afstemning af lønrelaterede poster
- Sikre overholdelse af overenskomsten
- Diverse ad hoc-opgaver
Dine kompetencer:
Du har en relevant uddannelse suppleret med nogle års erfaring fra en lignende stilling.
Herudover kan du nikke genkendende til at du:
- Arbejder selvstændigt, systematisk og har øje for detaljen
- Er kvalificeret på baggrund af en HR eller regnskabsmæssig uddannelse
- Har erfaring med HR-opgaver, løn, overenskomster og har en god allround regnskabsforståelse
- Har gode IT-kundskaber
- Kan arbejde selvstændigt og trives med egne ansvarsområder og deadlines
- Er en god kollega og er den der naturligt tager ansvar
Et spændende og alsidigt job, hvor du bliver en del af en servicevirksomhed med ambitiøse vækstplaner og med mulighed for personlig udvikling og stor medbestemmelse i forhold til dine arbejdsopgaver.
Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring og diverse personalegoder.
Ansøgning:
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende ansøgning, CV samt andre relevante bilag via nedenstående "Søg Stillingen".
Indledende samtaler vil foregå hos JKS Career, og ISV Trinava bliver ikke bekendt med din kandidatur uden forudgående accept. Samtaler afholdes løbende så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Steen Steensgaard Andersen på 61 630 711 eller mail stean@jks.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153892&DepartmentId=19024&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5887418